دیوار آگهی ستنو ویژه وسایل نقلیه 

سریع، آسان و رایگان

ستنو برای همه.

منو اصلی

فروش انواع دوچرخه . تعمیرات تخصصی.سلفون دوچرخه. تغییر رنگ لگو. خرید و فروش لوازم جانبی

فروشگاه-خدماتی

جزئیات شغل یا آگهی

شناسه شغل یا آگهی: 25445
نمایش داده شده: 39
انقضا: ۱۴۰۴-۱۱-۲۶ ۱۵:۰۶:۴۹
در مجموعه های: نمایشگاه داران, آگهی
0.00 (0 رای)
قیمت: قیمت کارسلفون تعیین شده صنف و به روز تعیین می گردد تومان
شماره تماس 09130593516-03137772676
آیدی فضای مجازی: arad_bike
تاریخ انتشار ۱۴۰۲-۰۷-۲۴ ۰۹:۴۸:۵۸
اصلاح شده: ۱۴۰۲-۰۷-۲۴ ۰۹:۴۸:۵۸
ایجادشده توسط

توضیحات

فروش انواع دوچرخه.تعمیرات تخصصی.لوازم جانبی.سلفون .تغییر رنگ لگو.

مزیت سلفون کردن دوچرخه : بهترین راه برای نگهداری تنه . کمک و فرمان دوچرخه از هرگونه خط و خش و جلوگیری از آسیبهای نصب لوازم جانبی و ضروری روی دوچرخه مانند : شبرنگ. زنگ. چراغ . ترک . خورجین . سبد . کیف . جلوگیری از ضربه های سطحی . جلوگیری از آسیبهای قرار گیری دوچرخه در کنار اشیاء و وسایل دیگر . جلوگیری از آسیبهای تنه هنگام جابجایی دوچرخه با وسیله نقلیه . تمیزی و زیبایی و جلوه بیشتر دوچرخه . جذابیت و براقی و شکوه رنگ تنه . راحت‌تر نظافت کردن و جلوگیری از ایجاد لکهای ناشی از روغن ، گِل ، باران ، به روی تنه . مراقبت از رنگ تنه و سالم و نو ماندن تنه ( مخصوصا برای افرادی که تصمیم به فروش و یا تعویض دوچرخه خود را دارند ، زیرا از تنه محافظت شده و دوچرخه نو بودن خود را حفظ می کند و هنگام فروش دوچرخه بسیار تمیز و نو به مشتری عرضه می گردد ) بیشتر شدن قیمت دوچرخه هم برای صاحب دوچرخه هم برای فروش . تغییر رنگ لوگو دوچرخه به سلیقه مشتری ( با سلفون و بدون سلفون ) . جلوگیری از ضربه های زنجیر به بدنه و آسیبهای زنجر . جلوگیری از آسیبهای برخورد سنگ ریزه و شاخه های خشک . برداشتن سلفون از روی تنه بدون آسیب به رنگ و بدنه ( توسط متخصص) مناسب بودن هزینه سلفون برای نگهداری دوچرخه مخصوصا دوچرخه‌های گران قیمت و حرفه ای . سلفون انواع دوچرخه حرفه ای و معمولی . مناسب برای همه سایزها و مدلهای دوچرخه ( بچگانه تا بزرگسال ) مناسب برای دوچرخه های مسابقه مخصوصا کوهستان و دانهیل . مناسب برای سایکل سواران برای مسافرت‌ها و حمل دوچرخه . مناسب خانواده ها برای حفظ دوچرخه از مراقب نبودن کودکان از دوچرخه هنگام بازی و شیطنت . 

جزئیات خاص

موقعیت

شهر اصفهان, شهرستان اصفهان, استان اصفهان
بلوار کشاورز - حدفاصل مفتح و سه راه سیمین - نبش کوچه 54 - فروشگاه دوچرخه آراد

امتیازات

کیفیت
قیمت
میزان پاسخگوی

نظر و بررسی کاربران

ورود برای اضافه کردن بررسی

آگهی رایگان

 
شما می توانید آگهی های خود را در زمینه ی خرید، فروش و معاوضه انواع وسایل نقلیه ی زمینی، دریایی، هوایی، ریلی، حیوانات سواری و باربر، خدمات حمل و نقل، گردشگری، مسافرتی و ورزشی مرتبط را در این قسمت وارد نمایید

هشدار پلیس

 
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.